08 July 2012

Rakaman Majlis Maulid Akbar Darul Murtadza 2012 (Bahagian 3)


Assalamualaikum

Bersambung dari Blogpost Kenangan Majlis Maulid Akbar (Bahagian 1) dan (Bahagian 2), kali ini, mari kita dengarkan tausiyah dari beberapa orang guru yang hadir pada majlis maulid ini. 

Tausiyah pertama dari Ustaz Azhar Hashim (Pemimpin Majlis Ta'lim Rahmatan Lil Alamin), diikuti dengan Al-Habib Naqjmuddin Usman Al-Khered (Pemimpin Majlis Ta'lim Sawa' Assabil).

Akhir sekali ditutup oleh Pemimpin Majlis Ta'lim Darul Murtadza sendiri, iaitu Al Habib, Ali Zaenal Abidin Bin Abu Bakar Al Hamid berserta dengan doa.

Anda boleh mengikuti laporan ringkas serta gambar-gambar kenangan Majlis Maulid Akbar Darul Murtadza 2012 ini dilink-link berikut:-

  1. Kenangan Majlis Maulid Akbar Darul Murtadza 2012 - Bahagian 1
  2. Kenangan Majlis Maulid Akbar Darul Murtadza 2012 - Bahagian 2


Video Kredit kepada Channel Zoohirabdullah

Sekali lagi kami ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada yang hadir serta di rumah yang menonton livestreaming. Tidak lupa juga kepada semua yang telah membantu dalam menjayakan majlis ini secara langsung mahupun tidak langsung. Semoga semua khidmat dan amalan kita dikabulkan Allah dan menggembirakan Rasulullah S.A.W., keluarga dan sahabatnya.

Teruskan bersama kami pada Jumaat depan dengan Majlis Ta'lim darul Murtadza, di Masjid Muadz Bin Jabal, Setiawangsa, pukul 9.30 malam.







...

No comments: