07 July 2012

Kenangan Maulid Akbar Darul Murtadza 2012 (Bahagian 1)




Assalamualaikum

Alhamdulillah, tanggal 6 Julai 2012, dengan limpah rahmat, kurnia dan keizinanNya, Majlis Ta'lim Darul Murtadza, bawah pimpinan Al Habib Ali Zaenal Abidin Bin Abu Bakar Al Hamid, telah berjaya melangsungkan Majlis Maulid Akbar Darul Murtadza yang julung-julung kalinya dianjurkan.

Majlis Maulid Akbar ini adalah Majlis Maulid yang terakhir, sebelum menyambut kedatangan Bulan yang ditunggu-tunggu, bulan Ramadhan al Mubarak. Jumlah Hadirin dan hadirat telah mencapai bilangan yang sangat memberansangkan. Kami ingin mengucapkan Jutaan Terima kasih, bahkan tidak terhingga kepada semua yang hadir serta yang telah membantu kami mempromosikan majlis ini.

Turut hadir dalam Majlis ini adalah Al-Habib Naqjmuddin Usman Al-Khered (Pemimpin Majlis Ta'lim Sawa' Assabil), Ustaz Azhar Hashim (Pemimpin Majlis Ta'lim Rahmatan Lil Alamin), Ustaz Azian Man (Imam Masjid Al-Falah USJ9), Jemaah dari Yayasan Al Jenderami, Madrasah-madrasah, serta beberapa organisasi-organisasi yang lain.

InsyaAllah, kami akan berkongsi dengan semua pengunjung Blog rasmi Majlis Ta'lim Darul Murtadza, pengalaman yang indah sepanjang Majlis Maulid Akbar ini.  Untuk Blogpost kali ini, mari kita bersama-sama menikmati suasana Majlis Maulid Akbar pada 6 Julai 2012 yang lepas dengan pandangan "Panorama" berikut.

Nota tambahan: Gambar-gambar panorama ini mungking memerlukan masa untuk dimuat turun, bergantung kepada kelajuan internet anda. Anda bole juga mendapatkan gambar-gambar panorama ini dari link berikut:-


http://360.io/Ct7dZg


http://360.io/eKQkxm


http://360.io/PTMbGC


http://360.io/bSsdD9


Ketika Mahalul Qiyam:



Sepanjang Majlis Maulid Akbar:





Seusai Majlis Maulid Akbar




InsyaAllah, nantikan post Bahagian 2.

Sila Sebarkan :)









Sila Klik di sini untuk Bahagian 2

...

No comments: